So Many Problems

Hari sabtu hari tu aku balik kampung dekat belah mak aku. Memang memenatkn tau. Nape aku cakap memenatkan it's because dekat rumah nenek aku ada buad tahlil pastu ad la makan-makan sikit. Kalau makan mesti la guna pinggan kan, takkan la guna cawan pulak kan hu3.




Mesti kauorang dah dapat agak dah kan sapa yang kena basuh pinggan mangkuk semua tuh. Haaaaaa akuuu jugak. Pinggang aku masa hari sabtu tuh perrrgggghhhh longgar doe rasa macam nak tercabut je. Tapi takpa la kan aku cakap aku rajin soooo, aku malas nak mengomen. 


Sebelum ada tahlil tuh masa petang dalam pukul 12:30 tengah hari la kod ada la sorang adik sedara aku nih berjahit dahi sebab dia jatuh. Bapak seriau nya aku tengok darah menitik -nitik. Tapi adik sedara aku tuh memang nakal pun tak kesah la sakit ke tak bantai je la. K la penat dah nih.



No comments:

Post a Comment