One Week

Huishhhhh, 1 minggu aku tak updated blog. Nah ambik kau banyak cerita dekat bawah.

Isnin, 9 Mei
Okk, hari isnin yer. Hmmmm apa yang jadi yek. Ok-ok, hari isnin tuh aku memang shock gila-gila sebab aku dengar ramai yang budak kena sampuk. Ecah dengan Syahirah, kawan aku yang stay hostel cerita la dekat aku macam mana budak-budak nih boleh kena menda tu.

First aku taktau sangat, aku tau pun sebab cikgu Faridah cerita ramai yang kena sampuk. Nak tau tak cikgu cerita apa, cikgu cerita masa hari sabtu, 7 Mei budak hostel ada buad malam kebudayaan dekat Dewan Tekam Bestari, pastu cikgu cakap ramai la yang kena, pastu ustaz pun baca la surah-surah dekat budak yang kena tuh, pastu cikgu cakap lagi yang ustaz boleh cakap dengan hantu tuh. Ustaz tu cakap dekat lucifer tuh 'kau ni orang dalam ke orang luar' pastu hantu tuh cakap 'dari luar sebab ada orang panggil'. Masa cikgu cerita dekat kitaorang, bulu roma aku meremang gila-gila. Tu je lah yang aku nak cerita. Kita sambung cerita seterusnya. Ha3.



Selasa, 10 Mei
Hari selasa (hari isnin yang kena tapi aku tau hari selasa) nih pun jugak ada orang yang kena sampuk. Dia budak Form 2. Napa lah ramai sangad yang kena nih aku tak paham betul la. Masa pergi bengkel KH aku pergi la dengan budak kelas C, aku cakap la dekat diaorang yang ada budak kena rasuk. Dah lah 3 hari berturut-turut pulak tuh.

Pastu, Izzati, the genius girl cakap yang hantu tuh akan ganggu 7 hari atau 7 kali gitu la. Aku cakap la dekat dia maybe malam ni pun ada orang kena jugak ke pastu dia jawap 'mungkin kod hahaha'. Pandai la kau Izzati ye. Nexttttt.

Rabu, 11 Mei
Takda cerita yang menarik sangad tapi lepas nih memang ada menyakitkan cerita. Mari kita tengok sapa yang kena pangkat WTF.

Khamis, 12 Mei
Hari ni aku benggang sikit. Nak tau tak sebab apa. Ada la sorang budak Form 2 nih, dia punya perangai perrrgggghhhh macam bangang tau tak. Aku dengan Key gelar dia sebagai BUDAK MUNCUNG because mulut dia memang muncung. Tapi geng-geng gelanggi gelar dia pulak sebagai JANDA taktau lah sebab apa.

Nak di jadikn cerita la masa  aku tengah tunggu amma aku ambik, budak muncung tu ada. Masa tuh dia duduk elok je dekat tepi longkang tuh pastu ada budak Form 4 datang suruh dia bangun. Lepas dia bangun tuh, dia pergi dekat tempat aku duduk pastu nak tau tak dia cakap apa.

Memang menyakit kan. Tengah elok-elok aku duduk situ tiba-tiba dia cakap 'TEPI SIKIT'. Memang kepala babi la. Aku pun tenung la babi tuh pastu aku cakap 'hiiisssshhhh' kuad-kuad. Memang dwejee la budak tu. MADAFAKA. Mulut budak tu macam itik dekat bawah nih ha.



Jumaat, 13 Mei
Bodohhhh punya budak. Kauorang nak tau tak napa aku begitu marah nak tau tak. Haaaaa ada la sorang budak nih dekat facebook, dia cakap la dekat aku yang dia nak buad aku ni jdai akak angkat, tapiiii nak tau tak dia nie lucah. Mula-mula dia bagi la inbox dekat aku.

Budak sial: assalamualaikum, boleh saya buad akak angkat tak?  
Aku : akak angkat? Adik nih stay mana?
Budak sial :  betul ke boleh nak buad akak angkat?
Aku :  adik nih form atau darjah bapa?
Budak sial : akak dulu lah form ke dah habis sekolah?
Aku : form 3!
Budak sial : adik nih form 2. Boleh tak adik nak buah akak ahahahahahah (mula-mula aku ingatkan dia salah type)
Aq : ouh. adik ni stay mana?
Budak sial:  adik duduk dekat Kota Gelanggi 2 .Akak duduk dekat mana?
Aku :  alaa dekat je gitu. Akak duduk PPP TR.
Budak babi:  ooo ....boleh tak adik nak sesuatu daripada akak. Boleh tak akak?
Aku : apa dia!!
Budak bangang : benda apa akak faham adik nak sesuatu daripada akak. (susun ayat pun macam orang tak belajar)
Aku :  entah la cer cakap cer cakap ( aku pun bodoh pergi layan jer)
Budak kurang ajar : adik nak buah dada akak boleh tak. Adik nak rasa sikit. ( kepala hotak hotak dia berjambul)
Aku : agak-agak la weyyyy kepala otok kau, kau belajar ke tak?  Kalau kau tak belajar meh belajar dengan aku. Pantang aku jumpa orang bodoh macam kau nih.

Memang aku rasa sakit hati gila la. Kalau kauorang jumpa budak yang nama AMIERZAN NASA kauorang jangan approve tau kauorang terus block tau. Aku pun dah block da budak setan tuh. BOOOOODDDDDDOOOOOH, BBBBAAAABBBBIIII, LLLLUUUUCCCIIIFFFEEEERRRR, DDDDWWWWWEEEEEJJJJJEEEEE, MMMMAAADDDAAAAFFFAAAAKKKAAAA. Ambik kau bodoh....
Okay lah tengah panas lagi nih. Sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment