Why I see U everyday

Nape ha!! dulu time aku minat kau, kau jauhkan diri dari aku, tapi when i hates you, you comes very close to me and I always meets you at school. Boleh tak if one day aku tak jumpa kau. Aku memang masih menyimpan lagi persaan dekat kau tapi  sekarang ni kan kau dah couple dengan orang lain buad apa aku susah-susah nak suka atau minat kau lagi. Buang masa je kan. Kau nak tau tak di sebabkan kau la aku banyak menurun prestsi aku. Kalau aku tak kenal kau memang aku takkan  jadi macm nih, angau everyday. Tapi, sekarang nih bukan pasal kau tapi now aku angau pasal Yoseob pulak. Hey! Yoseob tolong la jangan buad muka comel lagi sebab aku tau if kau tak buad muka cute pun memang kau cute pun. Udah-udah la tu pasal Yoseob nya pikir la sikit pasal PMR. BHAHAHAHA..

Cute nyaa...





No comments:

Post a Comment