3 Bijaksana 2011


Kayyy, hari nie memang bosan. Taktau nak buat apa. Actually aku nak story sikit about my classmates. Kita mulakan dari tepi la iaitu : Boys


Nama dia Azraff Fitri. Orang panggil dia kadang-kadang Azraff la, Acap, Yeop. Dia nie memang suka buad loyer buruk dengan semua orang. Tapi, makwa dia comel plus cute plus kecik molek. Suka tido dalam kelas because dia baru je stay hostel.






Ni pulak Alif Aiman. Budak ni lagi la kuad loyer buruk. Dia nie pun budak kuad tido. Teacher Deeyah ( teacher BI yang sporting) panggil dia sebagai 'GHOST'. Aku pun lupa la nape. Ha3. Tapi, dulu time form 1 dia jahat, sekarang nie boleh bla la baik nya. Ye la dulu dia ada geng, sekarng nie geng-geng dia semua nya kelas lain. 







Nama jejaka di sebelah ni pulak Afifudin. Kitaorang panggil dia ada panggil Pudin, ada yang panggil Afif. Aku termasuk dalam golongan budak yang panggil Pudin. Since standard 6 lagi aku panggil dia Pudin. Dia nie good la jugak. Sporting pun sama jugak. Suka tido sejak masuk hostel. Tak loyer buruk. Di gosipkan dengan T-kah Rahim sebab masa form 1dulu dia minat T-kah.








Nama nya Yazid. Budak aktif. Kalau tak aktif takkan la boleh dapat olahragawan sekolah kannn. Suka tido + kuat tido. Dia nie kena ejek dengan semua cikgu kelas aku except Cikgu Fauzi je la. Cikgu-cikgu ejek dia ada skandel dengan Alif because waktu BI time bila entah budak Alif cakap dia hensem. Soooo... start dari situ la kena perli jer.











Kayyy nama nya Hamizan. Kitaorang panggil dia Mizan dan ada jugak panggil Ijan. Dia nie suka kacau Mira budak kelas aku yang aku tulils comel tu. Kalau sehari dia tak kacau Mira memang tak sah tau. Suka tido jugak la. Aku panggil dia Galang because mukea dia ada la iras-iras Randy Pangalila. Tapi aku tak la panggil depan-depan, aku just gelarkan jer.






Name: Che Wan Muhd Ezzudin. Panggil dia Che Wan. Budak yang paling kuad loyer buruk nya. Kelakar la jugak. Sporting. Suka kacau Mira macam Mizan, ye la duduk sebelah Mizan, depan Mira. Suka ejek suara orang. Macam dulu kan dia tiru suara Ustazah kitaorang. Example, ustazah kitaorang kan bila nak masuk kelas jer mesti cakap 'assalamualaikum'. 1 hari tu ustazah kitaorang masuk kelas lambat, soooo dia menyamar jadi ustazah. Kelakar gila time dia cakap 'assalamualaikum' tu. Aku dengan Pykaa gelak terbahak-bahak. Tapi, if dia tak datang sekolah memang sunyi la kelas kitaorang.








Actually, ada 2 orang lagi lelaki dekat dalam kelas aku tapi, diaorang takda  fb sooo, susah la takda  gambar. Kayy, about my girlfriends pulak.


Nama budak nie Atira Najwa. Cantik kan. If tak cantik takda la ada orang minat dekat dia. Sejak masuk asrama dia terus suka tido. Kalau nak mengorat bagitau la yer..











Okay name budak cun nie ialah Pykaa Zamri. Dia nie memang suka makan tapi badan dia tetap keding macam cicak kobing. Nak tau tak haritu bila entah dia makan ayam pastu lepas siap makan, tulang ayam dia tu dia letak dekat luar. I mean, dia letak bawah meja dia tanpa alas. Aku dengan Tiera yang duduk sebelah dia ni sabar je la dengan dia.












Haaaaa budak nie la yang aku kata cute plus comel plus kecik molek nie. Cute kan dia. Nama nya Siti Nuraidatul Amira. Nama pun da comel apatah lagi orangnya kan. Aku kenal dia sejak form 2 tapi tak berapa rapat la sangat. Start form 3 la aku rapat dengan dia. Budak yang gila Korea. Kalau dia nie bukan form 3, da lama da aku buad adik angkat. Hahahahahahahahahah........











Atikah Rahim. Call her T-kah. Budak yang selalu dapat no. 1 dalam kelas. Walaupun dia nie kuad tido dalam kelas tapi otak dia nie tetap berjalan. Pandai dalam Matematik. Star Math nie. Penah dapat 99% tu Math. Gila Korea jugak budak nie. Tapi, gile-gila pun tetap pandai jugak. Suka merendah diri. Tangan dengan mata dia nie sungguh laju. Asal laju? Haaaa dia nie kuad ?????  tu sikit. Kalau budak kelas aku tau la dia kuad apa.







Nama dia Nana. Dia nie pulak kena skandel kan dengan Yazid because  diaorang selalu borak-borak sama-sama sebab diaorang duduk depan belakang memang la. Dia ni memang baik la jugak. Dahla cantik, putih pulak tu.
















Name budak nie ialah Lela. Aku tak la berapa rapat dengan dia nie tak tau la sebab apa. Aku da 3 tahun dah kenal dia tapi entah la napa tak rapat. Tapi, dia nih memang baik. Dah lah cun pulak tuh. Pandai melukis. Creative doe budak nih...











Nama dia Hazira. Nie pun aku takda lah rapat sangad. Dia nie kecik je orang nya. He3. Dia nih sporting. Kalau tido tak payah cakap lah memang kuad tido jugak. Jangan marah ye Hazira..
















Cantik kan dia. Anyway, nama dia Piqah Md Nor. Dia pun kecik jugak. Muka nampak matured kan sebab tu la ramai orang minat. Aku suka tengok dia time dia pakai lens. Cantik wooo. Dah lah mata dia memang cantik. Tlisan dia cantik dan kemas...















Aku nak cerita pasal budak yang pakai shawl hijau tu. Nama nya Izyan. Dulu dia kawan aku tapi aku tak berapa suka sangad la dengan dia. Sebab apa aku malas cerita la. Aku dah tell the truth dah nie yer...











Name budak ni pulak Aimi. Muae dia macam doll kan. Mata dia cantik. Rapat la jugak dengan dia. Rapat gitu-gitu jer. Ramai peminat jugak dia nih. Ye lah comel lah katakan.















Nama nya Qila. Rapat  pun gitu-gitu jugak la. Budak bandar nie. Che Wan selalu kena kan dia. Example,  Qila ada pegang cube <----- permainan yang di gilai. Che Wan pulak ajak lawan dengan dia. Pastu dia cakap 'nanti la dulu aku tak secekap ko'. Pastu Che Wan jawap 'booooo, budak bandar vs budak kampung, budak kampung menang'. kesian dia, hahaha...









Okayyy nama awek dekat sebelah nie Wana. Dia nie baik, cantik. Monitor hantu gigi  aku tu minat dia rasa nya. Kejap-kejap 'Wana x5'.  Bukan nya apa, kalau aku jadi Wana aku bosan tau tak. Aku bukannya jeles. Heiiii! sorry la nak jeles takda taste ke? Jahat nya aku. Hahahahahaaha. Anyway, sorry dia dah ada pakwa tak silap aku la.







Nama nya Syikin. Dia nie assistance Joe. Sifat nya,  kelakar, agak garang la jugak. Kalau Mira borak dengan dia, tak sah dengar Mira ketawa aku pun kadang-kadang gelak jugak bila dia cakap..








Nama gadis nie Ecah. Cun laa. Di  gossipkan dengan Alif because time form 2 dulu diaorang ada borak-borak. Diaorang 2 orang jer orang lain tak masuk campur. Aku kenal dia since form 2 la. Agak shy shy girl la jugak. Hahahahahaha......








Nama : Eka <---- nama panggilan. Cikgu Razak a.k.a Mr. Razak panggil dia Nur Zulaikhhhhhaaaa. Yang Khhhaaaa tu buad bunyi sikit. Hahaha. Baik orangnya dan aku tak pena tengok dia menangis. Merajuk penah la.









Nama nya Huda. Pandai create pantun, sajak dan macam-macam la yang berkaitan dengan BM nie. Teror BM nie. Baik la jugak. Sporting. Kuad beta orang. Beta tu macam kuad sound orang lah..










Kayyy la everyone dah 3 hari 3 malam da aku buad cerita yang entah betul ke tak. Sorry my pic and about me takda because aku nie kan orang da kenal. Soooooo, tak payah kenal la sebab aku nie baik tau hahahaha. Sorry la kauorang aku curi gambar kauorang tanpa pengetahuan ye. I LOVE YOU ALL especially All Girlsss yer........ Selamat yaaa. Assalamualaikum...



No comments:

Post a Comment