Malunya

Kenapa aku malu? Meh la ramai-ramai baca entry saya pada kali ini. Sebelum itu saya nak cakap Trial saya sudah habis. Jadi, boleh la enjoy sekejap. Berbalik pada cerita asal, tadi saya, Aida, dan Jenny balik la sama-sama lepas habis class. And then, kitaorang berhenti la dekat selayang pandang sebab nak tengok khamis ni class apa. Anyway, hari khamis ni class sains. Then, saya dengan Aida pun cakap macam ni 'mbeeeekkkkk, saaaaiiiinnnnnsssss'.

Panjang la juga saya cakap perkataan SAINS tu. Nak tau tak lepas tu apa yang terjadi. Haaaaaa, dup dap dup dap.... Tiba-tiba je Cikgu Zaidi lalu. Masa cikgu lalu tu saya masih lagi cakap sainsssss. Cikgu pun pandang saya, lepas tu saya pun macam tergamam sekejap. Cikgu ada cakap something tapi aku tak berapa dengar. Tapi, Aida dengar yang cikgu cakap ' haa, saya bagi tahu cikgu awak'. What ashame? Malu gila masa tu.

Saya menyorok belakang Aida. Jenny cakap padan muka dekat aku. Haiihh jenny apelah kau. Enough pasal Cikgu Zaidi. Pada hari yang sama but, waktu je yang berbeza, Aida cakap PAI dia dapat 91%. Teror gila kau. Tapi, Tiqah Latif lagi la 99 per 100 tu PAI dia. Izzati pun sama sampai aku cakap 'Izzati malam ni aku datang rumah ko aku bedah otak ko, boleh'. Dia pun cakap 'ambil laaa'.  Karang saya datang betul-betul kang baru tahu.

Actually, saya da dapat tiga papers da tapi, hmmmm nanti-nanti la saya post. Tunggu la der, kalau bagi sikit-sikit tak gempak la. Kiki. Bubbye...


Awak awak, saya rindu dekat awak. Oh! Yoseobbie, rindu gila aku dekat kau. 

No comments:

Post a Comment