Sombong?

Okayyy entry I kali ni pasal Yoseob jugak. Kalau kauorang ada twitter kan kauorang follow twitter dia and then kauorang tanya la apa-apa pun. Sama la macam aku. Dulu, aku memang benci gile nak updated twitter tapi lepas Yoseob oppa balas mesej aku terus rajin gile nak update bhai.

Macam tadi la aku saje jer tanyer dekat dia yang dia ada fb ke tak pastu dye balas, 'takda'. Haaaa tengok la artis korea ambik hati kite, balas la jugak mesej kite tapi kalau artis kite nie mane la nak balas. Nape aku tulis gitu. Haaaa dulu aku ade la tweet dengan Scha, Ana Raffali tapi mane la diaorang nak layan.

Macam dulu jugak kauorang ada tak baca Mila  tulis dekat blog dia 'ape yang best sangad pasal korea ni'. Kalau tak silap aku la. Aku bukan nak buruk kan artis kite tapi entah pandai-pandai la kauorang pikir kang ade yang kene kang.

Comey tak hubby aku. hahaha. saje nak berangan



No comments:

Post a Comment