I Love My Girlfriends

Assalamualaikum semua, hari ini saya nak story dan perkenal kan kawan-kawan perempuan yang saya sayang sangad. Walaupun saya taktau lah diaorang sayang saya ke tak tapi nvm lah saya story je lah dan nak bagitau diaorang jugak yang saya sayang diaorang.


Nama budak cun yang dekat sebelah nih Nurul Nazihah Binti Azali. Boleh panggil dia Zihah. Jangan sekali-kali panggil dia Jihah sebab dia memang tak suka orang panggil dia macam tu. Budak ni pandai woo dapat 5A dalam UPSR. That's why lah dia dapat MRSM dekat Kuala Klawang, Negeri sembilah kod kalau tak silap. Dia ni lah kawan aku since standard 1 lagi tau. Baik budak nih.


Nama dia nih pulak ialah Nur Fahana Aida Binti Razali. You all can call her Aida. Dia ni time form 1 tak rapat dengan saya. Ye lah dia kelas Bijaksana pastu masuk Cemerlang, saya pulak kelas Dedikasi kelas number 4. Kelas B number 2, kelas C number 1. 

Start je form 2 kami dah mula kamcing sebab saya dah masuk kelas Bijaksana. So, kelas saya dengan dia sebelah je. Tapi, time form 3 ni lah rapat sangad-sangad. Memang segala rahsia ke ada di tangan dia. Sama lah dengan saya, segala rahsia ada di tangan saya. 

Dia ni kadang-kadang baik kadang-kadang rasa macam nak eiii hanya Allah je yang tau. Dia suka sangad belanja saya if saya tak bawak duit atau sebaliknya. Mak saya dan mak dia rapatlah jugak sampaikan kalau saya cakap nak pergi rumah Aida je mesti mak saya bagi. Walauapapun kan Aida, if aku marah-marah kau, tak bermakna aku betul-betul marah. Gimik je tu tau.


Yang ni pulak bapak dia bagi nama Nur Azniza Binti Amirudin. Panggil Jenny je lah. Budak ni saya rapat time form 3 ni jugak lah. Time form 2 dulu dia ada Emy so, dia tak pandang pun aku. Ishk 3x. Okay, gambar ni di ambil samasa kami di Imtiaz, Besut. 

Eh! malas lah nak cerita pasal Imtiaz, kang tak pasal-pasal ingat dekat budak tu. Hihihi. Budak ni peramah orangnya. Banyak cakap jugak. Seronok tau bersembang dengan dia. Kalau tak percaya try ah!. 


Okay, budak yang saya nak cerita ini ialah budak yang tinggi sikit tu. Sikit je lah tinggi nya. Yang rendah sikit tu lah saya. Nama dia ialah Nurul Hanim Binti Zainuddin. Orang panggil dia Hanim. Budak ni glemor woo dekat sekolah saya. Budak lelaki selalu je panggil 'Hanim'. Jeles saya tengok dia. Baru 10 bulan sekolah dekat PPP Tun Razak, dah glemer macam tuh.

Dia ni baik jugak. Sporting gila. Perangai gila-gila jugak macam owner blog ni jugaklah. Suka sangad ketawa walaupun benda yang tak lawak pun boleh jadi lawak. Tapi kan Hanim, aku nak bagitau kau, kau memang terbaik ah. Aku suka kawan dengan kau, babes..


Ni ha budak cun. Saya taktau lah kenapa saya suka sangad tengok gambar nih. Btw, her name is Nur Syafiqah Binti Md Zamri. Panggil je dia Pykaa atau pun P'Z. Cantik sangad muka dia kan. Tapi, cantik-cantik pun dia masih available. 

Tapi, MUNGKIN lah tak berpunya. Mungkin eh!. Okay lah, saya suka sangad tengok cara dia pakai shawl nampak cantik dan feminim. Tapi, ramai yang cakap dia sesuai pakai tudung bawal. Bagi saya muka dia dua-dua sesuai.

Before this, saya dah tulis dah pasal dia tapi tu dekat dalam post yang bertajuk 3 Bijaksana 2011. 


Alahai comel nya budak nih. Suka sangad gambar nih. Anyway, nama budak yang bertubuh kecil ialah Siti Nuraidatul Amira. Mira nama timbangannya. Sebelum nak mengorat tu lupa nak bagi tau, dia dah berpunya. So, jangan gatal tangan nak mengorat dia tau. Dekat dalam kelas saya, dia lah yang paling kecik dan comel. Yang lain tu comel jugak tapi dia tinggi sikit kod. He3. Gila K-pop nih. Cakap je group mana semua dia tahu.



Sorry lah Eyka takda gambar kau ah Ni pun aku curi dekat blog kau. He3. Btw, her full name is Nur Afiqah Binti Zaiminuddin. Dia ni kamcing jugak dengan saya. Baik orangnya. Sangad gila Korea. Favourite dia Minho tu. Cantik jugak dia. Suka tengok muka dia time dia pakai shawl nampak lebih ayu gitu. Hihihi...


Ei'ih, comel nya budak dekat atas ni kan kan. Kalau tengok muka dia teringat dekat Melody yang cerita Cinta Melody. Muka diaorang ada iras-iras kan. Nama budak cute nih ialah Iin Solehah Binti Yazid. Dia ni pun kecik jugak. Ramai peminat woo. Tengok orang lah wei..


Ni ha lagi sorang. Suka lah gambar nih. Orangnya sporting gila. Suka buad saya ketawa tau. Eh! lupa nak kenalkan nama. Anyway, nama si gadis comel ni Azizatul Syazwani Binti Adnan. Panggil gadis ini Azie sahaja.  Time form 1 dan form 2, saya tak rapat sangad dengan dia. Since dia masuk kelas 3 Bijaksana, saya jadi rapat lah dengan dia sikit. Gila K-pop jugak gadis ini.

Emmm sapa lagi ek. Actually, kawan perempuan saya ramai tapi saya penad lah nak type lagipun saya tengah down with fever ni. Ini second time demam dalam tahun nih. Hope saya cepad sembuh.. Okey lah, Sekian.



No comments:

Post a Comment