New Friends

Assalamualaikum readers, dah tido ke belum. Saya? Tido? Eh! tidaklah ya, saya pukul 1 pagi nanti mungkin baru tido. Hihihihi, biasa lah kehidupan ex- pmr candidates lah katakan. Kayy, cerita nya bukan pasal PMR lagi cerita nya pasal my new friends. Nak tau tak nama dia. Dia ni cute tau. Comel sangad-2 tau. Cer tengok cer tengok dekat bawah ni...

Comel tak

Kayy, nama kaka ni Amyra Aida. Nape panggil kaka? Ye lah sebab umur dia 16 tahun. Alaaa tua setahun je pun. Tapi sebab saya hormat so, panggil lah kaka. 

Haaaaa before that, nak tau tak kaka ni lah orang first layan karenah saya. Maksudnya, kalau nak chat dengan dia pun rasa selesa tau. Kaka ni dah la baik, comel pulak tu kan. Geram tengok mata bulat dia tu. InsyaAllah, kalau di panjangkan umur, kita boleh lah jadi kawan ye kaka. Okay lah nak cerita banyak-2 pun saya baru kenal dia, tapi yang pasti dari raut wajah dia dan cara-2 dia chat dengan saya tu memang nampak kaka ni baik fullstop....


No comments:

Post a Comment