Sekian Lama.

Assalamualaikum, aku tau aku dah lama tak updated blog aku yang satu ni. Aku nak kauorang tau, aku ni seorang yang sangat sibuk sampai tiada masa untuk updated. Banyak sebenarnya perkara aku lalui sepanjang entah lah berapa minggu ni. Minggu lepas kan cuti panjang, abang aku punya pasal lah. Dia tak balik dah lah satu-2 nya broadband awam dia bawak balik U dia. So, tahan je lah.

Sebelum cuti panjang hari tu, biasa lah kan semua sekolah pun ada exam kan!! Termasuk lah sekolah aku. Result aku biasa-2 je tapi aku takda FAIL!!!!!. Ramai yang ambik add math fail. Aku pun cukup-2 makan je. Yang lain-2 tu takyah lah nak cerita.

Hari rabu, 21 Mac tu pulak, budak SPM ambik result. Aku pun ada abang yang SPM tahun lepas. Okey lah result dia. Boleh membanggakan mak dengan abah aku....

Nin Dia!!!!

Itu lah kisahnya. Eh! Aku lupa nak cakap, lagu aku ni lagu cerita Titanic tu kan? Dan aku dah tau tu pun cerita lama, aku saja je nak bubuh lagu tu. Jangan cakap aku kuno pulak!! Sekarang ni aku taktau lah dia nak sambung kat mana pulak. Aku rasa setakat ni je lah kot. Kbye <---- gantikan dengan wassalam..

Ni time kakak sepupu aku bertunang. Yang tinggi dari aku baru form 2 tapi macam hantu galah. Yang rendah dari aku form 3. Tu pulak rendah sangat. Aku? Middle of them. Syang korang duaorang. Cousins aku paling!!!! kamching.




No comments:

Post a Comment