Gaduh + Silap Orang + Result Hampeh

Annyeong everyone. Post aku hari ini aku nak cerita pasal semalam punya cerita. Semalam la Yazid marah Huda. Takut aku tengok Yazid marah. Aku cakap dekat Pykaa yang aku tak pernah tengok Yazid marah sebab tu la aku seram sejuk. Huda pun satu hal, Yazid tengah diam-diam buat kerja Huda pergi kacau, baling-baling pemadam dekat dia.

Ramai dia baling. Joe, Mizan, dengan Che Wan pun kena. Tapi diaorang tak marah pun cuma Joe tu lepas Yazid marah Huda dia pun nak jugak ajak Elang. Opppsss bukan Elang tapi Mizan. Hahaha.

Hari ini punya cerita lain sikit. Masa aku dengan Doda ( Aida) nak balik dari bengkel KH, kitaorang lalu la dekat laluan form 1,2 pastu tiba-tiba ade sorang budak form 2 tu dia tegur macam ni 'hai, budak form 1 ker'. Aku punye la besar dia cakap kitaorang form 1. Kalau Aida tu ye la. Lepas dia tengok name tag aku warna hijau terus malu. Aku pun cakap la ' Ya Allah, malunya'. Aku tak malu tapi dia la yang malu.

Okayy, dah-dah la tu. Aku nak post aku punya result yang hampeh ni.

Bahasa Melayu 'A'

Bahasa Inggeris 'B'

Matematik 'B'

Sains 'C'

Pendidikan Agama Islam 'A'

Sejarah 'B'

Geografi 'C'

Kemahiran Hidup 'B'

OMJayyyy, teruk kan. Kedudukan aku dalam kelas okay la no 4 tapi dalam ranking no 17. Tapikan aku dengan Judin same jer 2a 4b 2c, GPS pun same jugak 2.00 tapi dalam ranking dia no 16. Aku nak no 16 because no 15 Aida. Habis la kena marah dengan pengetua. Macam bukan nak amik PMR jer kan.

Bak kate Cikgu Aziati  'result kamu ni sama seperti result form 3 tahun lepas tapi tu bulam Mac. Bulam Mei cikgu cuma perlu sikit je nak kena ubah. Tapi tahun nie, hmmmm susah nak cakap dekat kamu. Saya nak jumpa pengetua pun takut tau'.

Macam tu la kisah nyer. Tak pe lah cikgu kalau nanti kod-kod la kitaorang tiba-tiba meledak result nyer cikgu janganlah terkezut pula.



No comments:

Post a Comment