Fever

Hari ni aku tak datang sekolah. Bukan aku ponteng ye aku demam okay. Sebenarnya aku nak pergi sekolah sebab  bosan la duduk dekat rumah. Semalam la memang aku rasa nak mati pun ada. Semalam budak kelas 3B, 3D dan 3E ade bengkel Bahasa Melayu. Aku yang demam ni tahan je la.

Lepas habis bengkel tu Cikgu Faudzi tiba-tiba emo, marah-marah kiteorang. Ade ke patut dia suruh kiteorang angkat meja yang berat nak mampos tu. Tapi semalam dekat sekolah tak rase sangat pening nyer sebab aku ade kawan-kawan yang bagi semangat kat aku.

Pykaa la tak habis-habis nyanyi lagu Fiction sooo, aku nak demam pun tak boleh. Aida dengan Fieyqah pulak bagi semangat dekat aku. Aku sayang la korang semua. Sorry la kalau ayat aku merepek because kepala aku nie rase macam nak pecah jer.




No comments:

Post a Comment