Ko-op Day

Sebenarnya hari ko-op da lama da hari jumaat, 1 Julai hari tu tapi disebabkan petang tu aku kena pergi motivasi kena la kemas-kemas sebab tu tak sempat. Sambutan tak da la meriah sangat. Gitu-gitu je. Sebelum kitaorang boleh beli makanan yang jual, aku ada la masuk acara yang cikgu buat. Aku masuk explorace geografi. Susah wooo wa cakap lu. Aku geng dengan Aida, Fieyqah, Azieda dan G-ha.

Kitaorang kumpulan putih. Tak glamour langsung nama tu. Hahahaha. Kitaorang dapat no. 4. Okay la tu kan dapat la air strawberry yang bergas tu satu botol. Lepas habis tu beli la air pastu lepak la sambil tangkap gambar.


Yang pegang minuman tu la I. Sebelah tu Jenny yang tanggan menjalar tu Fieyqah.



Yang ni gimik je tau. Aida tu gila sangat buat camtu. Ada yang kena makan kasut.



Sebelah tu Izzati. Aku lepak dekat pondok ni la sambil makan makanan yang aku beli. Yang aku pegang tu rojak buah. Sedap la juga kuah dia pedas.



Ni pula gambar dengan guru tingkatan kelas c iaitu Cikgu Ruby yang pakai tudung oren tu. Aku tak nampak sebab menyorok belakang T-qah.


Ni pula dalam kelas 3b......


Sorry la nampak macam bergetar sikit ye la orang yang ambil ni pun parkinson. Hahahaha...

Say noooo


Sebenarnya nak buat tarian breath tapi, ni la hasil nya. Huaaaaaa


Ini lah kawan sekepala dengan aku iaitu rakan gila-gila kecuali Hanim je tak berapa gila yang lain semua gila.




No comments:

Post a Comment