Saya Nak GA Dari Korea Dan Bandung!

Syarat-syarat penyertaan:

  1. Beralamat di Malaysia dan mempunyai BLOG.
  2. Follow dua blog berikut.
  3. Buat satu entry bertajuk : SAYA NAK GA DARI KOREA DAN BANDUNG!
  4. Copy code banner GiveAway di atas dan letakkan di entri anda (dalam ruangan EDIT HTML).
  5. Tag sekurang-kurangnya 2 orang & pastikan dorang tahu yang dorang ditag.
  6. Hantarkan link entri anda di ruangan komen entry INI sahaja.
  7. Tarikh tutup penyertaan: 15 Ogos 2011.
                                                                                                    
                                           
                                            Cer cite cer cite


Sebenarnya tujuan saya masuk contest ni sebab saya memang minat gile-gile la K-pop ni. Tidak sah kalau sehari saya tak dengar lagu Korea. Tapi tak tahu lah ramai lah lagi yang masuk contest ni dan saya masuk contest ni juga untuk saje-saje je kot-kot lah saya tiba-tiba dapatkan. Selain tu, contest ni jugak saya dapat tahu dari Pykaa Zamri. Dia lah yang bagitahu semua tu dekat saya. Okay lah itu saja dari saya. *harap-harap lah dapat. huhu


Photobucket
Saya tag:

No comments:

Post a Comment