2012 is Coming


Assalamualaikum, sedih sangat rasanya nak tinggal kan 2011. Banyak kenangan yang telah aku lalui. Suka, duka, sedih, gembira dan banyak lagi. Betul aku kata, nanti aku mesti miss kenangan pada tahun 2011. Aku paling suka time form 3 okey sebab time form 1 and 2 aku takda lah rapat dengan budak-2 ni especially budak hostel. Seriuslly, aku memang takut plus segan nak tegur budak-2 hostel. Taktau kenapa. Time form 2 pulak, aku hanya cakap-2 gitu je. Hehehe tapi tahun ni, perghh cakap pun tak berlapik. Err aku berlapik eh.

Sebelum PMR, cikgu memang bagi tekanan kat kitaorang. Tiap-2 hari tusyen. Tapi takda lah tiap-2 hari. Huhu. Masa awal-2 bulan tu takda lah pressure sangat. Tapi bila masuk je bulan July, Ogos tu tekanan dia maik aih bertubi-tubi. Tapi, itu untuk kebaikan kan. Untuk kita jugak kan. Hehe.

Dan dan aku masih ingat lagi time segelintir pelajar form 3 yang terpilih dapat pergi Imtiaz, Besut. Masa pergi tu memang aku eksited. Ye lah aku kan tak pernah pergi jalan-2 ke Ganu. Pastu dapat kawan-2 baru dan dan ehem~. Haaa ape. Hehehe tettt..

Pastu after PMR, first-2 tu seronok tak terkata sampai pergi sekolah pun bawak diri je. Time cikgu bagi cuti takmo cuti. Aku ingat lagi, time tu aku datang sekolah after PMR. Ramai jugak yang datang. Last-2 kene buat essay dengan Pengetua. Time tu menyumpah seranah kat diri sendiri. Kata 'ruginya aku datang'. 'Esok taknak datang dah'. Haaa padan lah muka hang. Sape suruh datang kan. Huhuhu.

Then, lepas cuti macam-2 peristiwa yang aku tak boleh lupakan. Contohnya macam lepak sama-2 dengan set-2 aku. Haaaa birthday Ain!!!! Aku seronok doe sambut bufday dia walaupun hanya makan kek. Okey lah tu kan. Pastu kitaorang pergi lawatan pi K to the L. Yang lawatan tu pun aku tak boleh lupa kan jugak. First time join kelab remaja anjurkan. Memang the best lah. Harap-2 tahun depan ada lagi.

Okey, sebagai penutupnya, petang semalam bersamaan dengan 30 Disember 2011, aku, Aida, Hanim, Ain, Syue and Ieqa celebrated bufday si Hanim tu. Well, kek takda, makanan takda but, we all very happy okey. Hanim, walaupun kau tak bagi kitaorang menjamu ape-2 pun tapi kau memang the best lah. Tahun lepas, mana ada kitaorang sambut sampai macam ni. Start bufday Ain lah. Then, bufday kau pulak. Okey, kau happy? (jawab ni lalings). Ni penutup tahun 2011 okey.

Bufday girl..

See, lari gaya nak orang gila akhirnya macam ni lah.

Tengok lah kami. Comot kan.

Time ni lah aku rasa nak eiii je Hanim. Tapi di sebabkan bufday dia haritu, aku tak marah lah. Ceh konon dia tipu aku kata dalam bekas yang aku pegang tu ade bende. Last-2, dia ambik tepung tu sikit pastu baling kat aku.

Ni Ieqa punya pasal lah ni. Dia yang snap gambar ni.

Okay, aku akan rindukan saat-2 manis ini bersama ma friends. Memang kauorang the best lah. Aku taktau lah kalau seseorang tu hidup tanpa kawan di sisi. Thanks tau sebab sanggup jadi kawan aku. Zihah, Aida, Hanim, Ain, Syue, Ieqa, Pykaa, Ieyn, Azie, Syida, Jenny, Eyka, Mira, Izzati, T-qah Latif, Zana, Syaza, Ain Lokman, Sanaa, Hazira, Syerah Rom, Nasuha. Itu girlss. Ramai sangat wooo tak tertaip aku tau. Okey lah senang sangat girlss 3A, 3B, 3C, 3D. 

Kalau boys pulak senang je. Yang 'agak' rapat dengan aku ialah Azraff, Pudin (maybe), Judin. Tu je kot. Aku ni tak mesra sangat lah. Tapi Azraff je lah yang aku rapat ye lah awek dia salah seorang lalings aku. Hehehe. Miss nya akuuuuuu.... Masa berjalan begitu cepat kan. Jadi sementara aku masih boleh bernafas ni akuu cuma nak cakap 3 patah perkataan je. Perkataan tu adalah I LOVE YOU. Okey lah setakat ini sahaja lah. Hmmm sebelum tu, kan dah nak start sekolah kan. Maybe blog aku ni akan buka time weekends je kot. Huhuhu, wassalam and HAPPY NEW YEAR.



1 comment:

  1. Hello,

    Sayang blog awak tak? Jom join segmen ni! Jom meriahkan segmen. Anda sangat dialu-alukan!

    bukan spam tapi invitation :)

    http://nadaharis.blogspot.com/2012/01/segmen-i-love-my-blog-by-nada-haris.html

    ReplyDelete