Setiap Gambar Ada Kenangan.

Buat-2 tak kenal.


Assalamualaikum, hari ni tiba-2 pulak nak hupdated blog kesayangan hamba aku ni. Hehehehe, sebab takda cerita lah. Ye lah saya mana ada pergi mana-2 cuti ni. Just stay kat rumah je lah.

Okay, hari ni saya nak cerita pasal GAMBAR. Betul tak apa yang saya cakapkan. Hahaha, saya tau saya copy ayat Yuna. Tapi, Yuna cakap di setiap gambar ada lagu kan kan. Enough lah pasal tu tak penting pun.

Captionless..

Nampak tak album kat atas tuh. Haaa tu lah album yang akan jadi kenangan bagi saya. Lah pasai apo pulak jadi kenangan nyo. Ini kerana, setiap gambar-2 yang saya telah lalui sebelum ni semua saya letak dalam album ni. Contohnya, gambar yang masa saya dan kawan-2 saya pi K to the L. Pastu gamba-2 saya celebrate birthday Ain dan macam-2 lah. 

Tapi, tak semua gamba saya ambik. Kalau dalam gamba tu ada gamba saya, saya cuci lah. Kalau takda, takdalah jugak. Hihihii.. Kat dalam tu dia simple, tapi saya make up kan sikit bagi cantik walaupun tak cantik sangat. Maksud saya, kat cover dia tu kosong je, pastu saya tambah lah sikit labuci. Penat woo nak letak satu-2. Saya buat sorang-2 tu. Takda yang tolong atau pun yang menyibuk.

A'ah tangan saya lah tu.

Tu lah bukti saya buat sorang-2.  Penat tu penat jugak tapi ia memuaskan lah.

Ni baru siap satu line.

Nak siap dah tu. Tau kan sambungannya.

Tadaaa......

Haa Sweet Heart..

Semua yang ada dalam album ni semua nya buah hati saya. Bukan buah hati yang tu lah. Alaa buah hati saya ialah family and kawan-2. Betul lah saya letak gamba dalam album tu semua nya gamba kawan-2 saya. Sebab saya tahu salah sorang daripada kawan-2 saya mesti ada yang akan tinggalkan saya. Takpun maybe saya yang akan tinggalkan diaorang. InsyaAllah lah. Bukan tinggalkan yang tu lah. Maksudnya, pergi pindah ke sekolah lain.

Hahahaa rasanya cukup lah setakat ni kot. Nanti kalau ada apa-2 story saya cerita lah kat sini kay. Okaylah, wassalam.



No comments:

Post a Comment